Не платіть за послуги, яких не отримуєте

12.03.2009, 21:46 Просмотров: 1 743 Комментариев: 1
У якому випадку споживач має право на законний перерахунок за компослуги.

За останній час комунальні послуги значно подорожчали. Але чи завжди їх якість відповідає нормам? На жаль, не завжди. Між тим, є законний шлях зменшити свої витрати за рахунок послуг неналежної якості.

Нещодавно під час зборів на Занасипі, де міська влада розповідала мешканцям про нові тарифи на тепло та про економію, один із споживачів поскаржився віце-меру Миколі Порицькому:

– У квартирах нашого будинку 16 градусів тепла, а рахунок виставили «по повній». У сусідньому будинку кватирки відкривають, а ми мерзнемо!

Представники управляючої компанії «Добробит» доповіли: мовляв, винен сусід! Це він переробив собі опалення і розбалансував увесь стояк. Експансивний віце-мер зреагував і сказав, звертаючись до споживача:

– Я теж чоловік…І ви чоловік, так зберіться і сходіть до сусіда.

– Не зрозумів…У мене холодно, а ви мені битися пропонуєте?! – отетерів споживач.

Між тим, є цілком законний і цивілізований шлях «скостити» оплату за ненадані послуги. І якщо ви все зробите правильно, то комунальники, які зобов‘язані надавати якісні послуги, не зможуть спихнути провину «на сусіду».

Як діяти в таких випадках, передбачено Постановою Кабміну №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення…» (затверджена ПостановоюКабміну від 21.07.05). На що має право споживач, ілюструє таблиця.

Як діяти споживачу

• письмово запросити представника управляючої компанії та представника підприємства, що надає послугу (водоканал, «Полтаваобленерго» або «Теплоенерго») для складання акту-претензії;

• якщо представник надавача послуг не з‘являється протягом трьох днів, завірте акт-претензію підписами двох споживачів та подайте до управляючої компанії;

• якщо комунальники не реагують – звертайтеся до управління захисту прав споживачів.

Скарги складайте у двох екземплярах, один із них попросіть зареєструвати і залиште в себе. Або надішліть скаргу листом з повідомленням про вручення.

За що й на скільки мають зменшити оплату

 



 
0
Автор: donchenko

Комментарии: 1

0
1 февраля 2012 13:22

Не так все просто.
- Думаєте що представники управляючої компанії та представника "Полтаваобленерго» чи «Теплоенерго» все кинуть і побіжать до Вас для складання акту-претензії? Довго Ви будете їх чекати.
- Складений разом із сусідами акт-претензія річ хороша, але як Ви будете і ,головне, чим робити заміри? Якими приладами? Побутовими? Так весь цей "made in china" не сертифікований і не пройшов держповірку ну і т.д.
- Чим Вам зможе допомогти управління захисту прав споживачів, чесно скажу не знаю, попробуйте, може що і вийде, але малоймовірно.

0
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх