Кому поскаржитися на неякісні компослуги?

5.11.2009, 18:05 Просмотров: 1 615
У кременчужан є можливість звернутися до Державної житлово-комунальної інспекції.
Ігор Ланда – інспектор Держжитлокомунінспекції у Кременчуці

Територіальне відділення Держжитлокомунінспекції працює у Полтавській області з квітня 2009 року. «Наша мета – не покарати компанію, яка надає комунальні послуги, а змусити надавати їх якісно», – каже Ігор Ланда, який нещодавно призначений інспектором Держжитлокомунінспекції у Кременчуці. «ТелеграфЪ» з‘ясовував, як і чим може допомогти ця служба людям.

– Ігоре Олександровичу, які основні функції покладені на Держжитлокомунінспекцію?

– В основному, ми розглядаємо скарги мешканців будинків щодо неякісних послуг: ненадання води, тепла, невиконання обов‘язків підприємствами, які обслуговують житло. Це стосується підприємств будь-якої форми власності: і управляючих компаній, і ЖЕПів , і ОСББ. Інспекція може перевіряти все – від нарахування тарифів – до виконання послуг. Наша мета – не покарати компанію, яка надає послуги, а змусити надавати їх якісно. Якщо приписи інспекції не виконуються, передаємо матеріали до прокуратури або у дослідчі органи (наприклад, відділ боротьби з економічними злочинами.)

– Після пуску тепла на якість теплопостачання вже почали скаржитися до виконкому мешканці окремих будинків Раківки. Як їм діяти, щоб відстояти свої права?

– Споживачам варто знати: якщо послуга не надається – вона не оплачується. Щоб зафіксувати факт неякісної послуги, мешканець має викликати комісію: балансоутримувача (ЖЕП) разом із представником «Теплоенерго». Якщо температура у приміщенні складає менше 18 градусів, людина за місяць не оплачує послугу – має бути зроблений перерахунок.

– Які скарги є по Кременчуку?

– Є скарги мешканців багатоповерхових будинків на вулиці Героїв Бреста на поганий тиск води, на те, що вночі вона не подається. Ми вже з‘ясували, що виконкомом узгоджені для водоканалу графіки подачі води, це законно. Але зараз перевіряємо нарахування за послугу. Адже людина отримує воду не цілодобово, тому має бути перерахунок за ті години, коли вона не подається. Ще є скарга від мешканця ОСББ по вулиці 1905 року – керівництво ОСББ (як управитель житла) не укладає із ним договір на надання послуг.

– Відомо, що зараз люди масово звертаються за дозволами на влаштування індивідуального опалення у квартирах. Але часто їм відмовляють. Чи законно це?

– Прямої заборони (на рівні закону) на встановлення індивідуального опалення у квартирах немає. І думаю, багато хто таки перейде на індивідуальне опалення, бо це – економія грошей. Але повинно бути дотримання технічних вимог і норм безпеки. Бо якщо технічні вимоги не витримуються, може бути розбалансування опалювальної системи всього будинку. Ще одна проблема: будинки зводили 30-40 років тому, і газові мережі багатьох із них не розраховані на подачу газу для індивідуального опалення.

– У Кременчуці є випадки, коли за борги споживачам перекривають каналізацію системою «Спрут». У результаті ж страждає не лише боржник, але і його сусіди. Чи може інспекція припинити таку практику?

– Будемо боротися, якщо надійдуть такі скарги. Інспекція не стає на бік неплатника, але є цивілізований спосіб боротьби комунальників із боржниками – це суд. І навпаки, якщо сусід неплатника постраждав унаслідок дій будь-якої комунальної служби, він теж може відстояти свої права у суді, і навіть домогтися відшкодування.

Корисні контакти:

(096) 444-49-53 – Ланда Ігор Олександрович, інспектор Держжитлокомунінспекції у Кременчуці (офісу в місті наразі немає)
(0532) 59-00-56 – телефон Держжитлокомунінспекції у Полтаві, адреса: вул. Казака, 1.



 
0
Автор: donchenko
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх