Як управляюча компанія ’’Добробит’’ пише відповіді скаржникам

17.12.2009, 10:20 Просмотров: 2 371
Пенсіонерка Ольга Петрівна неодноразово зверталася до «Добробиту» щодо ремонту труб центрального опалення над її квартирою.Текло і з дірявого даху, і з труб опалення...
Ольга Ярмішко показує на купу листя. Її нарешті вивезли, та осад від «відписки» комунальників залишився.
Фото: Дмитрий Бабец

Пенсіонерка, учасник війни Ольга Ярмішко принесла до редакції свою переписку з управляючою компанією «Добробит». Із цією компанією в неї укладений договір на обслуговування квартири по вулиці Леніна 32/29.

Ольга Петрівна неодноразово зверталася до «Добробиту» щодо ремонту труб центрального опалення над її квартирою. Вона пише, що вже сама ліквідовувала наслідки потопу та «тропічної зливи» . Текло і з дірявого даху, і з труб опалення, що над квартирою. Наслідки – понівечені стіни та попсоване майно.

«Ремонти робили своїми руками і матеріалами, купленими в магазинах не дешево…А от труби я поміняти не можу. Тому в договорі на надання послуг з утримання будинків товариством «Добробит» дописано моєю рукою про заміну труб центрального опалення над моєю квартирою», – пише Ольга Ярмішко.

Проте компанія «не почухалася» – і навіть відповіді як пенсіонерка, стверджує, не отримала. Написала другу скаргу. У ній повідомляє як самотужки ремонтувала дах (!), рятуючись від потопу – наймала людину і розраховувалася з власної пенсії. Хоча за екс-витрати ж платила «Добробиту». Пенсіонерка знов нагадала про ветхі труби опалення і повідомила про ще одну проблему: «Під вікнами милуємось кучугурами листя, знесеними з усіх дворів…» І повідомила «Добробит», що не платитиме за-екс витрати, доки не отримає самих послуг.

Відповідь «Добробиту» перевищила усі відомі канони відписок. У ремонті труби – відмовили. Ремонт покрівлі пообіцяли майже «після дощику в четвер» – у 4-му кварталі 2009 року «при сприятливих погодних умовах та якщо будуть фінансові можливості у нашого підприємства». Далі – взагалі як в анекдоті. Цитуємо мовою оригіналу, без правки:

«По питанню піднятому Вами у листі щодо щодо куч опалого листя під вікнами Вашої квартири, то хочемо зауважити, що кв.№112, в якій Ви проживаєте, знаходиться на верхньому поверсі цього житлового будинку і ці кучі ніяк не можуть бути під вікнами Вашої квартирі».

Коментар

Куди скаржитися на приватну компанію?

Олександр ЛЮБЕНКО, начальник управління житлово-комунального господарства:

– Вивезення листя – функції КАТП-1628, а не управляючої компанії. Та все одно, відповідно до закону про звернення громадян, вони мали переадресувати це питання за призначенням. Між виконкомом і управляючими компаніями укладено угоду. І працівник УЖКГ контролює скарги, які надходять до управляючих компаній, а також роботу з цими скаргами. Дана відповідь «Добробиту» – нісенітниця. І якщо людина не вдоволена відповіддю та якістю наданих послуг – нехай звертається у приймальню УЖКГ (другий поверх виконкому – ред.) з письмовою скаргою, або за телефоном 2-12-16.

В тему

Можна поскаржитися й інспектору

096-444-49-53 – Ланда Ігор Олександрович, інспектор Держжитлокомунінспекції в Кременчуці.



 
0
Автор: editor
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх