Підстрибом на «Великій стіні»

30.08.2007, 16:08 Просмотров: 1 027
«ТелеграфЪ» покатався на новому китайському авто Great Wall.

Відтепер на кременчуцькому автоскладальному заводі збиратимуть китайські позашляховики Great Wall. Перший такий джип у «добру путь» з конвеєра заводу урочисто відправили 23 серпня. Як і годиться, на «іменини» до нового авто прийшла купа високопоставлених гостей. Китайська делегація замість «пирога» принесла автоскладальникам сувенір із написом «Сто китайських ієрогліфів чесності». Підпис зроблено, звичайно ж, ієрогліфами. Кременчуцька влада прийшла на свято з промовами, а голова Полтавської облради Олександр Удовіченко перший  узявся «потягати за вуха» «іменинника» – усівся за «бублик» джипа і вивіз «китайця» з конвеєра заводу. Всі інші змогли покермувати Great Wall під час текст-драйву.

Ех, дорога!
На тест-драйв бажаючих повезли аж у Недогарки – на місцевому «автодромі» такі кучугури нарито, що здавалось, тільки трактор тут і проїде. Автолюбителів, які підходили роздивитись китайську новинку, охоплювало дивне почуття, відоме науці як «дежа вю». Наслідування відомих виробників, схоже, і є головною рушійною силою китайського автопрому. Адже, по суті, поки всі вчаться на своїх помилках, східні сусіди оволодівають складну науку автобудування на чужих. Щоб дізнатись, наскільки їм це вдається, завантажуємось утрьох на заднє сидіння і «приміряємо» Great Wall HOVER на себе. Перше, що д-у-у-у-же приємно вражає після вуличної спеки – кондиціонер. Отримавши порцію холодного повітря, оглядаємо салон. Усередині усе мило та охайно, щоправда, деталі інтер’єру виконані не з дорогих матеріалів, а ручка зверху, за яку має триматися пасажир, взагалі здалася нам дуже ненадійною. Сидіти – м’яко, оббивка – велюрова. Позаду доволі просторе «багажне» відділення. Водій посуває своє крісло трохи назад, і я розумію, що китайці – люди низенького зросту, і дівчата 1,76 м заввишки у них трапляються дуже рідко. Крісло плавно в’їхало у мої коліна і я відчуваю невеликий дискомфорт. У водія, схоже, така ж проблема. «Немає електроприводу сидіння», –  каже він.
«Тест-драйвер» врубає музику, і нас оглушує весела пісенька «Рамштайну». Колонки у машині справді потужні, а у сам програвач можна вмістити шість дисків. Ми різко рушаємо з місця і прямуємо на кучугури. Починає підкидати і «ковбасити», немов у  пральній машині. Колега, яку ми влаштували посередині скаржиться, що їй тісно. Дійсно, утрьох на задньому сидінні тіснувато. Машина легко долає труднощі траси, але позаду їхати жорсткувато, трусить добряче. «Дзеркала із подсвіткою, є штурманська лавка, – тим часом розповідає про вміст салону водій. – А дзеркала заднього виду тут, як лопухи, просто відмінні. Перепони машина долає добре, хоча ями й великі. Двигун – 2,4, потужність 130 кінських сил».
Попереду інша модель Great Wall SAFE, намагаючись «взяти» здоровенну гірку «лягає на пузо». Нашому інструктору доводиться її рятувати. Гачка для троса спереду у машини немає, канат прилаштовують позаду. «Движку – труба», – чуємо розмову водіїв. Однак, попри їх песимістичні прогнози, витягнута автівка спокійно доїжджає до «бази». Трохи покатавшись, ми також повертаємось назад. Чи то водій-екстремал попався, чи то кучугури мені не сподобались, але на другу спробу я так і не наважилась.

На Кременчуцькому автоскладальному заводі збиратимуть три моделі китайських автомобілів, із шести представлених в Україні: повнопривідні позашляховики Great Wall HOVER, Great Wall SAFE, а також повнопривідний пікап Great Wall WINGLE. До кінця року планується виготовити 700 таких автівок.

По чому «китайці» для народу:
Great Wall HOVER   25.800 - 27.200 доларів
Great Wall SAFE     20.000 - 22.000 доларів
Great Wall WINGLE 19.500 - 21.500 доларів



 
0
Автор: mudraya
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх