Не прогав свої гроші!

26.11.2006, 19:11 Просмотров: 858
Якщо ви вирішили скористатись якоюсь акцією і придбати щось задарма, будьте пильні: потрібно уважно читати договір. Абонентам компанії UMC, які не досить уважно вивчили його положення, довелось виплачувати штраф..

З наріканнями на оператора мобільного зв’язку UMC до редакції звернулось кілька кременчужан. Вони скористались акцією і за контрактом задарма придбали собі телефон. Тобто, 200 гривень заплатили за послуги зв’язку і за одну гривню отримали мобільний телефон. А потім перестали користуватись придбаною карткою, і через якийсь час дізнались, що стали боржниками UMC. Тепер із мобільним оператором у них виникли непорозуміння.
– Два роки тому я за контрактом придбав телефон, – розповідає Юрій. – Якийсь час я ним користувався, але згодом загубив. І от нещодавно в під’їзді знайшов лист з виконавчої служби про те, що на мій рахунок і на три моїх машини накладено арешт, бо я не користуюсь карткою UMC. Всього потрібно сплатити 700 гривень. Але ж коли я оформляв контракт, мені ніхто не пояснив, що якщо я поміняю номер телефону, маю заплатити штраф! І взагалі, я  міг не побачити цього листа з виконавчої служби, бо він валявся біля сходів.
– А я поставила у телефон картку Jeans замість UMC. Думала, що це один і той самий оператор, і я можу так вчинити. Але потім за це довелось заплатити близько 200 гривень штрафу, - розповідає студентка Олена.
Як пояснив «Телеграфу» представник компанії UMC у Кременчуці, на вирішення таких суперечок вони не викликають клієнта до суду.
– Присутність клієнта у такому випадку не обов’язкова. З 2005 року, після того, як були внесені зміни до цивільно-процесуального кодексу, ми не запрошуємо клієнтів на такі справи – суди і так завантажені. Видається судовий наказ, листом з повідомленням ми сповіщаємо клієнтів про судову справу. Якщо ж вони не отримали листа, це означає, що просто не забрали його з пошти.

«Ми все пояснюємо!»
Орися ГОРСЬКА, керівник салону-магазину UMC у Кременчуці стверджує, що фахівці компанії детально пояснюють клієнтам правила користування мобільним зв’язком:
– Клієнти скаржаться, що при оформленні договору консультанти не пояснювали їм, що не можна користуватись іншою сім-карткою.
– Такого не може бути. Людина, що підписує договір, ознайомлена з його умовами. Існує строк, протягом якого вона повинна користуватись карткою і щомісяця виговорювати певну суму. Фахівці нашого магазину хвилин 40 роз’яснюють клієнтам, що означає придбати телефон за контрактом. Працівники дилерської мережі також зобов’язані розказати клієнту, що він купляє. Вони навіть складають на це іспити. Разом із договором ми обов’язково видаємо додаток – правила користування мережами мобільного зв’язку, тарифи на послуги, де розписано, що скільки коштує. Людина ж сама ставить свій підпис у контракті. Буває так, що пояснюємо людям правила користування, а вони виходять за поріг і все забувають. Добросовісні клієнти повертаються  і просять пояснити ще раз.
– А картки Jeans також не можна використовувати у «акційному» телефоні?
– Ні, потрібно, щоб протягом зазначеного у договорі часу ви користувались номером, придбаним за контрактом

Юридична консультація
Читайте договір!
– Обов’язково потрібно уважно читати договір і консультуватись із фахівцями, – пояснює юрист адвокатського бюро Василишина Олена Дмитренко. – Бо якщо ви поставили свій підпис, то претензії, що вам щось не пояснили, не мають юридичної сили. Що стосується майна, то за рішенням суду його можна арештувати. Про це вам має надійти відповідний лист, який можуть відправити простим листом, а не на замовлення.



 
0
Автор: mudraya
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх