Двоколісна весна: Кременчук пересідає на велосипеди

26.03.2011, 15:08 Просмотров: 4 832
Дикі ціни на пальне та збільшення вартості проїзду вже змушують кременчужан задуматися про економічний та екологічний транспорт – велосипеди..
Влітку ж велосипед просто безцінний – заміські прогулянки на свіжому повітрі, ліс, річка, шашлики...

Дикі ціни на пальне та збільшення вартості проїзду вже змушують кременчужан задуматися про економічний та екологічний транспорт – велосипеди. А чому б і ні, коли за кілька місяців можна «окупити» свого двоколісного друга. Та й здоровішим будеш – м’язи підкачаєш. Скільки коштують зараз велосипеди та чому варто на них пересісти, з’ясовував «ТелеграфЪ».

92-й бензин по 9,25 грн, 95-й – 9,50 грн, дизелька – 9 грн! Такими цінами здивували минулого тижня кременчуцьких водіїв автозаправки. За словами експертів – це не межа – ціна за місяць може ще більше наблизитися до відмітки в 10 грн. 

– Я на роботу вже не їжджу на автомобілі, – каже кременчужанин Сергій, – плачу маршрутникам. А жив би ближче до центру – купив би велосипед, а так з Молодіжного до центру далекувато. 

І Сергій не один такий, хто був змушений відмовитися від поїздок на власному автомобілі – дуже вже золоте паливо як на наші «європейські» зарплати. Одна з альтернатив, до якої вже давно звикли в Європі, – велосипед.

Рахуємо коли окупиться велосипед

Проїзд у буденний день на роботу й з роботи – мінімум 4,00 грн маршруткою та 1,50 грн тролейбусом. 

Беремо ще поїздки у вихідний день на ринок та з ринку – теж саме – 4,00 грн або 1,75 грн. У неділю, наприклад, нікуди не їздимо – сидимо й дивимося телевізор. 

На тиждень виходить 24 грн на маршрутку та 9 грн на тролейбус. 

На місяць маршрутникам віддамо 104 грн, кондуктору в тролейбусі – 39 грн. 

Тобто менше ніж за півроку на маршрутці можна наїздити на простенький новий велосипед. На тролейбусі ж явно довше – більше року. 

Тих же, хто користується власним транспортом і терпіти не може громадський, перспектива пересісти на велосипед може зацікавити. 

Наприклад, «Таврія» кременчужанина Олександра з’їдає 5 літрів 92-го бензину на тиждень для поїздок на роботу (у центр) та з роботи додому (Чередники). Близько 6 кілометрів в обидва боки. По нинішнім цінам на місяць він витрачатиме 186 гривень тільки на бензин. Якщо відмовитися від поїздок на авто, то лише за три місяці можна зекономити на нового двоколісного друга. І це тоді, коли автомобілем користуватись лише для поїздок на роботу. Якщо ж іще їздити на дачу в передмісті, на рибалку, в ліс по гриби, на шашлики до річки, то  велосипед окупиться значно раніше.

Досвід кременчужан

Кременчужанин Олег велосипедом постійно користується вже більше 5 років і ні на що його не проміняє. Він у нього як кінь на селі – і продукти додому возить, і дитину катає.

 

Сімейний всюдихід
Кременчужанин Олег купив свій нинішній велосипед п’ять років тому за три тисячі гривень. Каже, що не пожалкував жодного разу. 
– Купив його лише для того, щоб їздити на роботу, – каже Олег. – В мене вкрали «Салют» і довелося придбати щось новеньке. Тепер із ним і на дачу в Кривуші, і на роботу, і на Псел, і в ліс по гриби, і на ринок – 15 кілограмів беру запросто. Зараз і в мене, і в жінки по велосипеду. Для дочки – придбали спеціальне крісло, яке кріпиться ззаду. 
За словами Олега, для кременчуцьких доріг добре підійде гірський велосипед – якість асфальту залишає бажати кращого. 
– Краще купувати не розкручений бренд, а відносно новий, але якісний – за ті самі гроші ви придбаєте набагато кращий велосипед з якіснішою «обвіскою» (гальма, кермо, сидіння і т.д. – ред.). Є дешеві вітчизняні велосипеди, але вони швидко сиплються. Я ж за п’ять років лише раз замінив гальмівні колодки. 

Сімейний всюдихід

Кременчужанин Олег купив свій нинішній велосипед п’ять років тому за три тисячі гривень. Каже, що не пожалкував жодного разу. 

– Купив його лише для того, щоб їздити на роботу, – каже Олег. – В мене вкрали «Салют» і довелося придбати щось новеньке. Тепер із ним і на дачу в Кривуші, і на роботу, і на Псел, і в ліс по гриби, і на ринок – 15 кілограмів беру запросто. Зараз і в мене, і в жінки по велосипеду. Для дочки – придбали спеціальне крісло, яке кріпиться ззаду. 

За словами Олега, для кременчуцьких доріг добре підійде гірський велосипед – якість асфальту залишає бажати кращого. 

– Краще купувати не розкручений бренд, а відносно новий, але якісний – за ті самі гроші ви придбаєте набагато кращий велосипед з якіснішою «обвіскою» (гальма, кермо, сидіння і т.д. – ред.). Є дешеві вітчизняні велосипеди, але вони швидко сиплються. Я ж за п’ять років лише раз замінив гальмівні колодки.

За» та «проти»

При всіх плюсах велосипедів є і мінуси, котрі дуже можуть вплинути на рішення купувати його чи ні:

– Місце для стоянки – лячно залишати двоколісного друга на самоті, навіть почепивши замок. Вкрасти велосипед значно простіше, ніж автівку. 

– Для зберігання велосипеда має бути місце. У приватних садибах із цим проблем немає, а от для мешканців квартир краще купувати вело, що складаються – на балконі вони займатимуть вдвічі менше місця, ніж «цільні».

– Безпека. При зіткненні двоколісних із автомобілями, жоден водій чи пасажир авто не постраждав. Якщо у вас немає досвіду пересування міськими дорогами, то краще бути вкрай обережним.

 

Когорта досвідчених велосипедистів на «Українах» ще не скоро зникне з вулиць Кременчука. Дехто з них на дороги виїжджає і в зливу, і в ожеледицю.

Черг за велосипедами немає

Зараз велосипеди ще масово не розкуповуються – потенційні власники лише прицінюються. Продавці очікують перше квітня, коли остаточно потепліє і народ пересяде на двоколісних «коней».

У торгових точках, які займаються продажем велосипедів ще затишшя – потенційні велосипедисти лише придивляються. До того ж, на подорожчання проїзду в громадському транспорті та бензину торговці особливих надій не мають – хто хоче велосипед, той його і так купить. 

– Попит зріс, але незначно. Ажіотажу немає, – каже менеджер з продажів магазину «Велоопт» Володимир. – Велосипедний сезон розпочнеться тільки першого квітня, з приходом тепла. Зараз більше підходять і цікавляться. Багато жінок питає саме жіночі велосипеди, цікавляться які кращі для міських умов, запитують велосипеди, які складаються – щоб можна було вдома без проблем зберігати.

 

Ціна питання
Усі велосипеди на ринку можна дуже умовно поділити на три категорії: 
Сільські – знані з радянського дитинства «України», «Салюти», «Аисты» – від 650 гривень.  
Для дітей та підлітків – від 600-650 гривень.
Дорослі гірські та дорожні велосипеди – найпростіші моделі від 700 грн до 2 тисяч. Саме в цій категорії є де розгулятися купівельній фантазії – цінових меж немає. За словами досвідчених велосипедистів пристойне «вело» зараз коштуватиме близько 4-5 тисяч гривень. 
– Зараз у магазинах ще ціни минулого сезону, – каже менеджер з продажів магазину «Велоопт» Володимир. – У зв’язку з інфляцією, подорожчання буде, але незначне – як і на всі товари. 
Стас КОНСТАНТИНОВ

Ціна питання

Усі велосипеди на ринку можна дуже умовно поділити на три категорії: 

Сільські – знані з радянського дитинства «України», «Салюти», «Аисты» – від 650 гривень.  

Для дітей та підлітків – від 600-650 гривень.

Дорослі гірські та дорожні велосипеди – найпростіші моделі від 700 грн до 2 тисяч. Саме в цій категорії є де розгулятися купівельній фантазії – цінових меж немає. За словами досвідчених велосипедистів пристойне «вело» зараз коштуватиме близько 4-5 тисяч гривень. 

– Зараз у магазинах ще ціни минулого сезону, – каже менеджер з продажів магазину «Велоопт» Володимир. – У зв’язку з інфляцією, подорожчання буде, але незначне – як і на всі товари.



 
0
Автор: konstantinov
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх