За неякісну компослугу вимагайте перерахунок

11.03.2011, 08:10 Просмотров: 2 751
В яких випадках і на скільки вам повинні зменшити оплату.

Люди часто обурюються тим, що не отримують компослуги належної якості. Але не всі усвідомлюють, що самі споживачі можуть на це впливати. Вимагайте перерахунку за те, чого не отримуєте. Врешті комунальникам набридне недоотримувати гроші, і вони будуть змушені поліпшити якість послуг.

Нещодавно в редакції «Телеграфа» пролунав телефонний дзвінок від мешканця будинку по вулиці Леніна 40/2.

– У мене вночі з крану замість гарячої тече холодна вода. Проведіть розслідування, хто дає на це команду? – обурювався чоловік.

Це був якраз один із дзвінків «не за адресою» – коли людина взагалі не намагалася вирішити проблему з постачальниками (або виконавцями) послуг. Газета ж не може проводити «розслідування» щодо відсутності води в окремо взятому будинку, та ще й уночі. Та ми можемо пояснити кременчужанам, як слід діяти, щоб комунальники вас не «відшили», а почали виправляти якість послуг. Від ваших дій багато чого залежить!

Якщо вас не влаштовує якість опалення, тече «не така» вода з крану або взагалі не тече, слід діяти так, 

як передбачають  «Правила надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення…» (затверджені  Постановою Кабміну № 630 від 21.07.05). Що гарантують ці правила, ілюструє таблиця. 

Як діяти споживачу

• Письмово запросити представника управляючої компанії та представника виконавця послуг для складання акту-претензії. (Відповідно до рішення виконкому, по холодній воді – це водоканал, по гарячій воді та опаленню – «Полтаваобленерго» або «Теплоенерго»). Постанова передбачає звернення до виконавця послуг, але ми усе ж радимо залучити до розбору ще й управителів – так буде легше задокументувати порушення якості послуг. Тим більше, що налагодження будинкових систем опалення – функція управляючих компаній.  

• Якщо представник виконавця послуг не з‘являється протягом трьох днів, завірте акт-претензію підписами двох споживачів та подайте виконавцю послуг. Юристи радять складати акти або скарги в двох екземплярах, зареєстрований примірник залишати собі або надсилати документ замовленим листом з повідомленням про вручення. 

• Якщо комунальники не реагують – звертайтеся до відділу захисту прав споживачів, телефон 78-07-08 (години прийому: понеділок, з 9.00 до 12.00) або до Державного  інспектора житлово-комунальних послуг: 70-24-91, Ланда Ігор Олександрович



 
0
Автор: donchenko
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Читайте также:



Вверх