«Мерси» та «Івеко» зникнуть з маршрутів

29.01.2009, 16:52 Просмотров: 1 324
Маршрутки, перероблені з вантажних, поступово щезнуть з міських доріг. Адже фірми, які пропонуватимуть перевозити людей таким транспортом, не допустять до участі у конкурсі перевізників..

Таких маршруток у місті більше половини. Раніше тих, хто пропонував перевозити людей транспортом, переребленим з вантажного у пасажирський («Iveko», «Mercedes Sprinter», «Mercedes Benz» тощо) допускали до конкурсу. Але тепер правила змінились – наприкінці минулого року вийшла постанова Кабміну, яка забороняє фірмам, що пропонують такі мікроавтобуси, брати участь у конкурсі на право перевезення пасажирів. Найближчий конкурс відбудеться десь улітку цього року – тоді і розпочнеться поступовий процес зникнення цього транспорту з міських доріг.

– Це дуже добре. Мене ці вузенькі маршрутки вже просто дістали, – ділиться із нами кременчужанка Тетяна. – Я жінка не маленьких форм. І коли мені потрібно запхатись у цю маршрутку, це щось! А ноги?! Я їду і не знаю, як коліна задрати!

– Та чого це, дуже класні маршрутки! Не те що ці великі драндулети. І їздять вони швидко, і не розтрясе по дорозі, – каже студент Олег.

Та найбільше потерпають самі перевізники – виходить, їм потрібно списувати цей транспорт та закуповувати нові автобуси. Перевізники кажуть – грошей на це особливо немає, в кредит під час кризи навряд чи щось візьмеш. Та й заводи, що виготовляли цей транспорт, майже не працюють. А що роботи із «Мерсами» – велике питання, адже й покупців на цей товар зараз не знайдеш.

Втім, у міськвиконкомі зазначають – маршрутників ще раніше попереджали про те, щоб вони змінювали автомобільний парк:

– Вже більше року йде мова про те, аби перевізники позбавлялись транспорту, переобладнаного із вантажного, – каже Михайло Мірошник, головний спеціаліст відділу транспорту міськвиконкому.

Якщо є бали…

Ще одне нововведення – за штрафи водіїв дійсно-таки «попадатимуть» господарі маршрутів. Адже тепер все вирішуватимуть бали – хто найбільше набрав, той і переможець у конкурсі на маршрут. А бали виставлятимуть по багатьом критеріям (наявність достатньої кількості автобусів; виробничої бази; умов контролю технічного стану маршруток перед виїздом тощо), серед них і «взаємовідносини» із ДАЇ:

– Там вже схімічити щось буде неможливо. Чим більше порушень, тим більше знімається балів, – каже керівник відділу транспорту міськвиконкому Володимир Кургаєв.

Поміж тим, транспортники намагатимуться пропонувати перевізникам брати на обслуговування не один маршрут, а кілька – рентабельний і нерентабельний.

– Наприклад, маршрут №15 вигідний, а №10 – нерентабельний, ніхто за нього не хоче братися. Ми пропонуємо виставляти їх на конкурс у пакеті, – каже пан Мірошник.

Таким чином вирішиться проблема маршрутів, які ніхто не хоче обслуговувати – №10 (Перший Занасип-Лашки), №8 (Центр-Гвардійська), №19 (Молодіжний-Ревівка).

Ще один плюс від нових правил – якщо раніше журналісти нарікали, що конкурс перевізників за зачиненими дверима тихенько проводили посадовці міськвиконкому, тепер конкурсний комітет на половину складатиметься із громадських організацій.
Щоправда, правила, за якими відбуватиметься майбутній конкурс, ще доопрацьовуються, і поки не настане час його проведення, перевезення у місті будуть здійснюватись по старому.



 
0
Автор: yaremko
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх