Ющенко має деякі претензії до крюківських вагонів метро

29.08.2005, 14:08 Просмотров: 776
Переддень Незалежності у Києві відкрили станцію метро "Бориспільська", яка стала 45-ю станцією столичного метрополітену. У церемонії відкриття взяли участь президент України Віктор Ющенко, голова Верховної Ради Володимир Литвин, держсекретар Олександр Зінченко, київський міський голова Олександр Омельченко.
“Бориспільська” – перша станція київського метро, обладнана ліфтами-підйомниками для людей з обмеженими можливостями рухатися. На краях платформи викладена рельєфна стрічка для пасажирів з вадами зору.

Переддень Незалежності у Києві відкрили станцію метро 'Бориспільська', яка стала 45-ю станцією столичного метрополітену. У церемонії відкриття взяли участь президент України Віктор Ющенко, голова Верховної Ради Володимир Литвин, держсекретар Олександр Зінченко, київський міський голова Олександр Омельченко.
“Бориспільська” – перша станція київського метро, обладнана ліфтами-підйомниками для людей з обмеженими можливостями рухатися. На краях платформи викладена рельєфна стрічка для пасажирів з вадами зору. Самі платформи зроблені на два метри ширшими від звичайних.
Керівники України і Києва також оглянули зразок нового потяга метро, локомотив і вагон якого випущено Крюковським вагонобудівним заводом.
За інформацією газети “Сегодня”, у президента виникло кілька претензій до нового вагону. Про це обмовився газеті начальник КП “Київський метрополітен” Микола Шавловський: “Президенту не все сподобалося. Він зробив декілька зауважень. Ні. Антівандальні сидіння йому як раз сподобалися, а ось зауваження були до технічних показників та екстер”єру вагонів. Віктор Андрійович запропонував зробити їх більш дінамічними. Ми це виправимо”.
 Нагадаємо, раніше повідомлялося, що перший потяг з п'яти вагонів повинний з'явитися до кінця 2005 року. Серійне виробництво вагонів метро концерн може почати вже з 2006 року. У вересні почалося будівництво двох досвідчених вагонів. Хоча в квітні 2005 планувалося, що новий потяг буде введений в експлуатацію в серпні до Дня незалежності. Вартість програми, по якій розробляються нові тип вагонів, і буде поставлений перший склад 'Київському метрополітенові', складає 21 мільйон гривень .
Київська міська державна адміністрація уже виплатила аванс 10,5 мільйона гривень і суму, що залишилася , виплатить уже після постачання складу.


 



 
0
Автор: sokolov
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх