“Аварійка” приїде. Але не до всіх безкоштовно

19.01.2006, 18:01 Просмотров: 1 109
У вівторок, 10 січня, в одному з магазинів побутової техніки, що в центрі міста, прорвало трубу опалення. Працівники магазину викликали аварійників. Ті довго з’ясовували, чи заплатять їм за виклик. Коли вони нарешті приїхали, вияснилося, що воду треба перекривати у підвалі іншого магазину.
Якщо підприємець вважає, що постраждав саме через неякісні послуги, надані ЖЕДом, або поніс збитки через нескоординовані дії аварійної бригади, він може отримати відшкодування у судовому порядку

Схема, за якою треба діяти у випадку 'ЧП', проста і однакова як для мешканців будинків, так і для приватних підприємців, які в цих будинках винаймають приміщення чи виступають їхніми власниками. Завідувач відділу контролю за оперативною обстановкою в місті Юрій Войтенко радить не панікувати. Якщо несподівана неприємність трапилася з вами у робочий час, то телефонуйте до “свого” ЖЕДу. Якщо 'ЧП' сталося після 17.00, викликайте бригаду аварійників. “Можна також зателефонувати у службу “063”, – рекомендує пан Войтенко. – Спеціалісти служби самі зв'яжуться з аварійниками, але в таких випадках необхідно, щоб підприємець чи мешканець будинку зробив заявку самостійно”.
Як з’ясувалося, деяким підприємцям за послуги бригади аварійників доведеться заплатити. Як пояснила “Телеграфу” заступник начальника управління житлово-комунального господарства Оксана Кійло, підприємці, офіси чи магазини яких знаходяться у житлових будинках, мають сплачувати за комунальні послуги згідно з нормативними затратами ЖЕДу по обслуговуванню житлового фонду. У підприємця обов’язково має бути договір з ЖЕДом, у якому серед інших є пункт про аварійне обслуговування. “Коли щось трапляється і підприємець викликає аварійників, він не сплачує за їх візит безпосередньо, тому що вже зробив це, коли сплачував ЖЕДу експлуатаційні витрати, – пояснює пані Кійло. – Якщо підприємець відмовився укласти договір, в такому разі виїзд аварійної бригади сплачується як разовий виклик”.
Оксана Кійло зазначає, що у надзвичайних випадках аварійники мають право відчиняти будь-які приміщення. Тобто різниці між квартирою мешканця і приватним магазином чи підвалом немає. “Хазяїн може сказати, що це його власність і він має право не пускати туди нікого, але це уявлення хибне, – стверджую пані Кійло. – Власник має надати доступ у приміщення відповідно до ст.17 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, щоб своєчасно ліквідувати неполадку”. При цьому співробітники міліції мають скласти спеціальний акт у присутності представника ЖЕДу. Потім двері, які були вибиті, в обов’язковому порядку мають бути відновлені.
Якщо підприємець вважає, що аварійну ситуацію спричинили неякісні послуги, надані ЖЕДом, або, що йому було нанесено збитки нескоординованими діями аварійної бригади, і вимагає відшкодування, він має обгрунтувати це в судовому порядку. ЖЕДи беруть на себе відповідальність не за всі аварійні ситуації.“Ми відповідаємо тільки за якість послуг, які надають наші співробітники, – підкреслює директор комунального госпрозрахункового житлово-експлуатаційного підприємства “Придніпровське” Валентина Міненкова. – Якщо, наприклад, врізку у трубу водопостачання було зроблено самовільно, госпспособом, то в такому випадку ми за неї відповідальності не несемо”. Пані Міненкова рекомендує не лише укладати з ЖЕДом договори, але ще й страхувати своє майно. У таких випадках отримати відшкодування збитків через суд буде значно простіше.

Телефони екстрених викликів:
Служба “063” – 063, 3-62-80
Диспетчерська аварійної служби: 2-50-24



 
0
Автор: editor
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх