Перший крок до багатства

20.10.2005, 18:10 Просмотров: 1 901
Кожен із нас, хоча б іноді, мріє про те, що на нього нападуть шалені гроші... Щоб.
Черга за майбутнім багатством. Середа, 19 жовтня, 11.10

Не раз доводилося чути, що стати “підприємцем на папері” так само складно, як знайти вдалу ідею для бізнесу і зібрати початковий капітал. Мовляв, паперова тяганина відбирає стільки сил і часу... Саме тому, щоб полегшити долю майбутніх підприємців, у нас і створили, так званий, Єдиний офіс, де всі папери можна оформити ледь не за годину.
Шукати телефон Єдиного офісу ми вирішили за допомогою “09”. У міській довідці про існування цієї установи ніхто нічого не знає. Дзвінок до “050” дав кращий результат: нам повідомили потрібний номер телефону. А дзвінок у Єдиний офіс приніс розчарування: вони реєстрацією підприємницької діяльності не займаються... У повноваженні співробітників Єдиного офісу видача різноманітних дозволів. Наприклад, на розміщення об’єкту торгівлі. “Стати підприємцем можна у Реєстраційній палаті за адресою: вул. Першотравнева,1, телефон: 3-71-20”, – доброзичливо поділилися інформацією на тому кінці дроту.

Консультацій по телефону не дають!

Додзвонившись у Реєстраційну палату, ми запитали: “Коли треба приходити і які документи необхідно мати з собою?” “Консультацій по телефону не даємо! – буркнули у слухавку. – Прийом документів у понеділок та середу з 9.00 до 12.00”.
Тож, реєструватися у понеділок ми вирушили навмання, прихопивши “вуха, лапи і хвіст”: паспорт, ідентифікаційний код і гроші. Згодом з’ясувалося – майже вгадали, але набір неповний. (Для реєстрації потрібні три комплекти ксерокопій паспорта і коду, три картонні теки із зав’язками... Детальніше про це читай далі).
На місці ми були приблизно об 11.00, вирішили, що до цього часу черга розійдеться. Але прогадали… Потовклися біля інформаційних стендів, намагаючись віднайти перелік документів, які майбутньому підприємцю необхідно принести на реєстрацію. Не знайшли… На стендах багато інформації, але узагальненого переліку не вивісили…

Не забудьте про теки з зав’язками...

Наступного разу ми прийшли у Реєстраційну палату о дев’ятій ранку з тим самим набором документів. Ті, хто були першими у черзі, чекали під дверима з 8.00.
Рівно о дев’ятій до майбутніх підприємців вийшла співробітник Реєстраційної палати і розповіла про хід реєстрації. Бажаючі могли ставити запитання.
У кабінеті з табличкою “Інформаційна служба “Гаряча лінія” нам видали форму-10 (реєстраційну карту про проведення державної реєстрації)  і попередили: “Заповнюйте охайно, уважно і без помилок, а потім у кабінет “Реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності”.
Окрім особистих даних майбутній підприємець у формі-10 має вказати вид своєї діяльності. (Для тих, хто згодом обере спрощену систему оподаткування, це дуже важливо. Від виду діяльності залежатиме ставка єдиного податку).
Про те, що для реєстрації потрібні теки, ксерокопії паспорта, ідентифікаційного коду і заповненої форми-10, ми дізналися, стоячи у черзі на реєстрацію. Допомогу знайшли у кабінеті з табличкою “Фонд підтримки підприємницької діяльності”. Там, всього за 2,25 грн. нам зробили необхідні ксерокопії, та ще й перевірили чи вірно заповнена форма. На жаль, придбати паперові теки ні в кого не вдалося.
Коли наша черга вже підходила, ми зметикували, що до кабінету варто заходити з квитанцією про оплату за державну реєстрацію – 34 гривни. Тож довелося  пропустити свою чергу, щоб збігати у філію банку, благо найближча – у тридцяти метрах від Реєстраційної палати.
До кабінету ми увійшли з усім необхідним, окрім тек. Документи у нас прийняли, теки добросердно дозволили принести, коли прийдемо забирати свідоцтво про реєстрацію. (Варто сказати, що всі, хто виходив з кабінету, згодом просилися пройти без черги ще раз, пояснюючи: “Я ж там уже був!”,  щоб донести або ксерокопії, або квитанцію).
Наступний кабінет – з табличкою “Гаряча лінія”. Там, аби полегшити життя майбутнім підприємцям і не змушувати їх шукати потрібні кабінети по всьому місту, на тих, хто реєструється чекають представники податкової та Пенсійного фонду. Черга майже відсутня. Нам доброзичливо підказують як заповнили форму №5-ОПП про взяття на облік в органах ДПС та заяву до Пенсійного фонду. Вручаємо представникам податкової та Пенсійного по пакету ксерокопій і обіцяємо принести теки.
У цьому ж кабінеті оператор гарячої лінії повідомила нам, що після видачі свідоцтва необхідно з’явитися у податкову на Красіна, щоб обрати систему оподаткування, а наприкінці року –  у пенсійний фонд для персоніфікації.
“Якщо ви використовуватимете найману працю, обов’язково протягом п’яти днів з’явіться у Центр зайнятості населення, у Пенсійний та Соціальні фонди, переконували нас”.
У наступний прийомний день (середа, того ж тижня) з 15.00 до 16.00 відбувалася видача свідоцтв про державну реєстрацію підприємницької діяльності та довідок про взяття на облік в органах ДПС. Ми прийшли ближче до 16.00 і забрали свої перші документи підприємця майже без черги.
В цілому, на те, щоб стати підприємцем на папері, ми витратили 3 години чистого часу. Перший крок до майбутнього багатства зроблено!

Конструктивні поради

1. По дорозі до Реєстраційної палати зайдіть в філію «Приватбанку», що поруч, і заплатіть 34 гривни за державну реєстрацію підприємницької діяльності.
2. Опинившись в Реєстраційній палаті, відразу заходьте у кабінет з табличкою «Інформаційна служба» і просіть форму № 10.
3. Займіть чергу у кабінет “Реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності”, заповніть форму №10. Визначитися з видом діяльності вам допоможе реєстр, «який ходить по руках» серед тих, хто прийшов реєструватися.
4. У кабінеті з табличкою «Фонд підтримки підприємницької діяльності» зробіть ксерокопії паспорта, ідентифікаційного коду і заповненої форми №10.
5. Ну а тепер до кабінету “Реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності” з таким набором: паспорт, ідентифікаційний код, заповнена форма №10  і три комплекти ксерокопій цих документів, а також квитанція про оплату за державну реєстрацію і три картонні теки із зав’язками.

З початку року 1 373 підприємця-фізичні особи розпочали свою діяльність і 180 – припинили.

На сьогодні у Кременчуці працює 12 380 суб’єктів господарювання. З них 5 344 – на спрощеній системі оподаткування, 4 270 – на загальній, 1 842  платять фіксований податок. Найпопулярніші види діяльності – роздрібна торгівля та послуги.

Чем предприниматель отличается от обывателя?

На этот вопрос «Телеграфу» отвечает Александр Клюев, психолог консультационного центра «Ваш успех»:
– Главным является то, что предприниматель по-другому мыслит, у него другое восприятие жизни и себя в ней. Например, обыватель думает: «Я не могу себе этого позволить». Фактически он проявляет лень – умственную и физическую. Предприниматель же думает: «Как я могу себе это позволить», ищет способы достижения цели. Обыватель думает: «Причина, почему я активно не стремлюсь к богатству в том, что у меня семья, дети» (тормозящий фактор), предприниматель думает: «Причина, по которой я должен быть богатым в том, что у меня есть семья, дети» (стимулирующий фактор); обыватель думает: «Деньги – не главное», предприниматель думает: «Деньги – это власть, это возможности»; обыватель думает: «В вопросах денег нужно действовать наверняка», предприниматель думает: «Нужно уметь рисковать»; обыватель работает ради денег (на деньги), предприниматель заставляет деньги работать на себя. Кроме того, людей к стабильной и постоянной работе привязывают различные страхи:

• Страх начинаний
• Страх неудачи
• Страх потерь
• Страх за свою жизнь
• Страх обращения с крупными суммами денег

Предприниматель тоже подвержен страхам, но он их преодолевает. Он, например, думает: «Неудача – это составляющая движения к успеху. Люди, которые избегают неудач, избегают также и успеха. Нужно концентрироваться на целях, на результате, а не на возможных неудачах. Разбогатеть можно, лишь идя против течения, все дело в силе воли. Каждый хочет попасть на небеса, но никто не хочет умирать». Предпринимателю приходится преодолевать не только страхи, но и отрицательное и критическое отношение к своим идеям ближайшего окружения, сомнения в своих силах, лень. Ему приходится учиться быть организованным, брать ответственность за свою жизнь, учиться умению обращаться с деньгами, управлять людьми, взаимодействовать с государственными регулирующими и силовыми структурами. Он понимает, что за успех в бизнесе ему придется заплатить определенную цену. Это – гораздо меньше свободного времени, жертвование своими увлечениями (главным увлечением становится бизнес), длительное отсутствие отпуска, больше стресса, меняется окружение, друзья, рвутся старые связи.
Естественно, не все готовы к таким условиям и переменам, к такому образу жизни и выбирают жизнь более спокойную и менее богатую, как событиями, переживаниями, так и материальными результатами.

Привіт, податкова!

Шановний підприємець! Ви вже створилися, час з’ясувати стосунки з податковою. Робити це доведеться  або на загальних засадах, або за спрощеною схемою.
Якщо ви оберете загальну систему, вам доведеться щомісяця віддавати державі 13% від своїх доходів. (Детальніше вам пояснить державний податковий інспектор протягом робочого тижня з 9.00 до 18.00 у кабінеті № 105, вул. Красіна, 76)
Якщо ви працюватимете на ринку, платитимете фіксований податок. Його розмір коливається від 30 до 50 гривень на місяць і залежить від того, на якому ринку ви працюєте. Найдешевший ринок – Мічурінський, найдорожчі – Центральний, Придніпровський. Право розраховуватися з державою за фіксованим тарифом належить підприємцям, на яких працює не більше п’яти чоловік, а валовий дохід за рік (“каса”) не перевищує 119 тис. грн.
Якщо ви плануєте відкрити власний магазин, перукарню чи зайнятися пасажирськими перевезеннями... Якщо у вас працюватиме не більше 10 осіб... Якщо обсяг виручки від реалізації товарів та послуг за рік не перевищуватиме 0,5 млн. грн... Тоді варто обрати спрощену систему оподаткування... (протягом робочого тижня з 9.00 до 18.00, кабінет № 109, вул. Красіна, 76)
Сума, яку треба сплачувати у вигляді податку за спрощеною схемою, залежить від виду вашої діяльності. Найменшу ставку єдиного податку (20 грн.) платять ті, хто торгує на винос газетами та журналами. Найбільшу (200 грн.) – доводиться віддавати за право займатися оптовою торгівлею, вантажними перевезеннями за кордон, за послуги з продажу автомобілів. Якщо ви плануєте торгувати в магазині в центрі міста – з вас 120 грн., десь на околиці – від 60 до 80 грн. За кожного найманого співробітника розмір ставки збільшується на половину. Якщо ви плануєте здійснювати кілька видів діяльності, для яких встановлені різні ставки, єдиний податок сплачуватиметься за більшою ставкою.
“Прийти до нас і написати заяву про те, що він обрав спрощену систему оподаткування, необхідно відразу  після отримання довідки про взяття на облік , – розповідають у відділі зв’язків з громадськістю Кременчуцької ОДПІ. – Якщо підприємець запізниться, ми не зможемо його зареєструвати як спрощенця. До кінця кварталу йому доведеться пропрацювати на загальних засадах, лише потім, за  результатами звітів, ми переведемо його на єдиний податок”.
До речі, законом не передбачено розділення ставки єдиного податку. Навіть якщо ви зареєструвалися 30 жовтня, вам доведеться заплатити повну ставку єдиного податку, наче протягом усього місяця ви здійснювали активну підприємницьку діяльність. Свідоцтво платника єдиного податку вам видадуть через 10 днів.

Шановні читачі! Цей матеріал перший у рубриці 'Будь багатим!' У подальшому цікаву інформацію для себе тут знайдуть, як досвідчені бізнесмени так і ті, хто лише починає свій шлях у бізнесі.  Наступний випуск шукайте у №44 від 3 листопада.



 
0
Автор: editor
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх