Чому нема додаткових вагонів

1.07.2005, 09:07 Просмотров: 847
У минулому номері газети, відповідаючи на SMS-повідомлення, ви випустили з інтерв'ю інформацію про ”додаткові вагони”. А саме, чому не можна причепити додаткові вагони до кримських потягів?
Як повідомила "Телеграфу" інженер з обліку і розпорядження місцями пасажирських поїздів Вікторія Міщенко, за Кременчуком числиться певна кількість вагонів, і для того, щоб причепити додатковий, його потрібно мати у наявності. До того ж, це серйозний і довготривалий процес, який потребує значних витрат часу.
Додаткова інформація: Цього року міністерство транспорту відмінило всі види броні.

У минулому номері газети, відповідаючи на SMS-повідомлення, ви випустили з інтерв'ю інформацію про ”додаткові вагони”. А саме, чому не можна причепити додаткові вагони до кримських потягів?
Як повідомила 'Телеграфу' інженер з обліку і розпорядження місцями пасажирських поїздів Вікторія Міщенко, за Кременчуком числиться певна кількість вагонів, і для того, щоб причепити додатковий, його потрібно мати у наявності. До того ж, це серйозний і довготривалий процес, який потребує значних витрат часу.
Додаткова інформація: Цього року міністерство транспорту відмінило всі види броні. Проте на потягу Кременчук-Сімферополь це не відобразилось. За словами Вікторії Міщенко, броні на “кримському” потязі мало. Наприклад, бронь начальника вокзалу складає лише шість місць, і це для всього міста.



 
0
Автор: mudraya
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Читайте также:



Вверх