Як відмовитися від зайвих послуг банку

8.01.2012, 09:41 Просмотров: 9 834 Комментариев: 23


От вам картка і ще дві на додачу...

Клієнт нарікає на «зайві» послуги банку. У самій фінустанові стверджують: є тільки пропозиція, без додаткових зобов'язань для клієнтів. Завжди правий закон, а він говорить: договори добровільні, тож від послуги «на додачу» маєте повне право відмовитися.

 

Як відмовитися від зайвих послуг банку
 
На електронну пошту «Телеграфа» надійшов лист від нашої читачки Наталі. Ось що вона пише:


«Оформляла у соцзабезі документи на отримання виплат при народженні дитини, запропонували відкрити рахунок у «ПриватБанку». Мені в примусовому порядку вручили кредитну картку, нібито без цього неможливо відкрити рахунок. Ніколи не користувалася послугами кредиту, тому запитала відразу, чи повинна я щось платити... На що мені П. В. (повне ім'я співробітника – в редакції) відповів: якщо я не зніматиму гроші, ніяких відсотків нараховуватися не буде! Дали мені соціальну карту, кредитну і ще одну, на яку я взагалі уваги не звернула (а даремно), називається «Скарбничка». Ніяких пояснень від «компетентного співробітника» чомусь не було! На цьому і попрощалися. Пішла я до банкомату знімати гроші – одразу всю суму зняти не змогла, у них там ліміт. Ну, думаю, завтра залишок зніму... Приходжу на наступний день, а на рахунку не вистачає 50 грн... Ніби й сума не велика, але з якого дива я повинна її дарувати??? Незрозуміло кому і за що! Дзвоню в банк, а співробітниця мені каже, що ці 50 грн пішли на «Скарбничку»! Навіщо мені це? І чому без мого відома розпоряджаються грошима моєї дитини? І це був тільки початок...


Через деякий час приходить СМС: «Оплата послуг зі страхування» – 10 грн! Заходжу в Приват 24, дивлюся стан рахунку по кредитці, а там заборгованість 40 грн!».


Наталя повідомила, що врешті проблему вдалося владнати: ніякі «борги» вона не платила, а дві непотрібні їй картки закрили, залишивши тільки соціальну, на яку надходять виплати на дитину.


У відділенні «ПриватБанку», де Наталя закривала картки, про конфліктну ситуацію пам'ятають. Проте від офіційних коментарів для газети керівник відділення відмовився, лише підтвердив, що ситуацію владнали.


– Поясніть мені, як споживачу, чому я або будь-хто інший повинен відкривати три картки, якщо мені потрібна тільки одна?


– Через кредитну картку активується соціальна картка, інакше ви її не активуєте, – пояснили мені у відділенні. – Ви можете отримати кредитку, активізувати через неї соціальну картку і тут же закрити кредитку, якщо не бажаєте нею користуватися. Діє вільний вибір. А «Скарбничка» дається клієнту «порожня» – без регулярного платежу, без обв'язку поповнювати її. Клієнт сам вирішує, користуватися чи не користуватися карткою. Якщо він погоджується робити відрахування на «Скарбничку» – тоді підписується відповідна угода і перерахування здійснюється в тому розмірі, як вказано в договорі.


Треба розуміти, конфлікт і стався через те, що клієнтці без детальних пояснень до додаткових карток запропонували й додаткові угоди. У іншому відділенні «ПриватБанку» нам  сказали, що не варто «ламати пакет». Мовляв, якщо я, як клієнт, відмовлюся від кредитки і користуватимусь тільки соціальною або зарплатною карткою, то не зможу отримувати бонуси від банку: використати гроші-бонуси можна тільки через кредитку. Мене переконували не відмовлятися від неї. А якщо я вже така недовірлива – «обнулити» ліміт на кредитній картці.

 

«Не бійтеся скаржитися»


За офіційним коментарем, чому замість однієї картки дають одразу три, нам довелося звернутися аж до головного офісу «ПриватБанку» в Дніпропетровську.
Олег СЕРГА, керівник прес-служби «ПриватБанку»:


– Кредитна картка і «Скарбничка» дійсно йдуть у пакеті. Це технологія банку. Але кредитка видається не активна, на ній немає коштів, не встановлюється жодних додаткових обов'язків для клієнта. І якщо він не хоче – може від неї відмовитися. «Скарбничкою», яка видається під депозит, теж можна не користуватися. Картки ні до чого не зобов'язують, це тільки можливість, яку надає банк. Але якщо клієнта змусили користуватися картками або іншими послугами без його бажання – не бійтеся скаржитися. Кожне відділення банку має унікальний номер. Варто лише надіслати цей номер SMS-повідомленням, і ми знатимемо, що у відділенні є проблеми з обслуговуванням клієнтів.


P.S. Нещодавно мала нагоду поскаржитися. Банкомат у супермаркеті «Мега» ледь не зжер мою картку. Насилу віддав...Телефоную на гарячу лінію. Приємний голос розповідає про банківські послуги. Натисніть туди, натисніть сюди... Дзвінок платний. Обриваю дзвінок, так і не дочекавшись з'єднання... Намагаюся поскаржитися через SMS, надіславши розміщенний на банкоматі унікальний номер (SMS платне). І тут «облом». «Неверная команда» – приходить повідомлення «ПриватБанку». А тим часом мені поскаржився колега: останнім часом йому телефонують з банку і прискіпливо цікавляться, чому він не користується кредиткою.

 

ЗАКОН

 

Відповідно до ст. 6 Адмінкодексу України сторони є вільними в укладанні договору. Тож ніхто не має права примушувати клієнта укладати угоди на будь-який «пакет» послуг, якщо він того не бажає.

 

Слід звернути увагу і на ст. 19 Закону України «Про захист прав споживачів» – «Заборона нечесної підприємницької практики». Цитуємо:
«Підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору...». Забороняється і «пропонування з метою реалізації однієї продукції для реалізації іншої» – тобто будь-якої продукції «на додачу».


Також забороняються агресивні форми підприємницької практики, до яких Закон відносить «здійснення постійних телефонних, факсимільних, електронних або інших повідомлень без згоди на це споживача». Тож якщо вам телефонують із будь-якого банку і нагадують про те, які в них хороші картки, можна нагадати про Закон, щоб позбутися таких дзвінків.

 

Фото: Эдуард Аверьянов

0
Автор: donchenko
Теги:

Комментарии: 23

0
9 января 2012 01:12

Мне при получении карточки соц работник с честнейшими глазами говорила, что если не возьму приватовскую. То могу пилить в другой банк и там получать. Я согласилась, мол пойду ка я в Индустриале себе карточку забецаю. На что мадам скрипя зубами предложила мне ФиК(у) fellow Как то ВНЕЗАПНО у нее появилась возможность подписать меня на другой банк wink

0
0
9 января 2012 02:12

Ха! Знаменитые копилки! Сомневаюсь, что Приватбанк много на них заработал, но вот репутацию подмочил.
Совет: заведите себе одну единственную личную платежную карту в любом банке, который вам нравится. В дальнейшем все поступления подвязывайте на нее: решается это, обычно, заявлением с просьбой осуществлять платежи на указанный счет. И никто не имеет права вам в этом отказать: ни соцслужбы, ни работодатель. В противном случае рискуете стать счастливым обладателем вороха карт разных банков с непрозрачными тарифами.

Стоимость прочитанного Вами вышеприведенного совета: 5,20 грн. Эта сумма будет списана с Вашего счета.

0
357
9 января 2012 10:00

Самая большая ЛОХОВСКАЯ контора в Украине это приватбанк!!!кто сними хоть раз сталкивался согласятся да и те кто там работает тоже это знают!!!

0
0
9 января 2012 11:24

yaremka, ну почему - в целом хороший банк. Просто нужно читать мелкие буквы.

0
818
9 января 2012 15:10

Деятельность канторы под названием Приватбанк в самом деле попахивает говнецом. Пол года назад продавал аппаратуру. Покупатель из другого города предложил перевести оплату на Приватбанк. Я по незнанию имел неосторожность согласиться. Прочитал на сайте про услугу Приват Money. Цитирую: "Для получения перевода клиент-получатель должен знать фамилию и имя отправителя, сумму, страну отправления и контрольный номер перевода. При получении перевода клиенту необходимо предъявить документ, удостоверяющий личность получателя." Перезвонил в отделение банка где собрался получать, уточнил еще раз устно. Когда я пришел за переводом мне сказали что сумму выплатить не могут поскольку у меня отсутствуют какие-либо карточки Приватбанка. Мне навязали кредитную карточку которую тут же оформили. К моей радости активировать по техпричинам они её так не смогли, но сумму в конце концов выплатили через кассу. И призвали прийти для активации карточки через 3 дня. Я не явился до сих пор

0
0
9 января 2012 15:17

ТЕЛЕГРАФ! А дайте раскладку по так называемым безпроцентным кредитам, которыми так хвалятся "Эльдорадо" и "Комфи", да и другие магазины. Девочкам из банков там категорически запрещено оформлять кредит без дополнительных услуг: страховка лица или квартиры, смс-сервис и т.д----и это при том, что банк уже имеет процент с кредита. Однако при обращении в банк, руководство лихо лупит себя в грудь и говорит, какие доп. услуги-все добровольно, но когда от них отказываешься, то получаешь прелестную фигурку из трех пальчиков.

0
308
9 января 2012 16:26

Приватбанк отстой и он рулит БОЙКОТ Приватбанку!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
0
9 января 2012 17:55

Я тоже думал, что Приватбанк - "отстой".. Пока нас не перевели принудительно зарплату получать через Надра банк (два банкомата на город, сервиса никакого, получку задерживают и т. д.). Сейчас о Привате вспоминаем, как о прекрасном далеком из прошлого.

0
0
9 января 2012 18:36

У меня сотрудники привата ассоциируются с совковскими буфетчицами. Такие цацы в перстнях высокомерные и пофигичные. Ну или эти, которые еще не определились мальчики оно или девочки, тоже ни умом ни тактом не отличаются.

0
0
9 января 2012 19:49

Не совсем в тему, но нас задолбал звонками на домашний телефон киевстар со своим интернетом. Как от них избавиться

0
0
9 января 2012 20:16

звони в укр телеком чтоб забанили по номеру. Скажи что тебе наяривает извращенец с непристойными предложениямиno

0
0
9 января 2012 22:21

Нюська, они предлагают медленно ввести в квартиру свой толстый кабель?
Есть же в статье выше ссылка на соответствующий ЗУ «Про захист прав споживачів» - вот и строчите жалобы в местный отдел защиты прав потребителей.

0
0
9 января 2012 22:48

ладно бы просто ввести но ведь они (как говорит товарисч выше) предлагают его ввести (подключить так сказать) многократно.

0
465
10 января 2012 09:37

Цитата: ednik
27
ednik:
Я тоже думал, что Приватбанк - "отстой".. Пока нас не перевели принудительно зарплату получать через Надра банк (два банкомата на город, сервиса никакого, получку задерживают и т. д.). Сейчас о Привате вспоминаем, как о прекрасном далеком из прошлого.

У них несколько банков партнёров, т.е. можно пользоваться банкоматоми др. банков без комиссии. Эт нужно в Надру звякнуть спросить с кем они дружат)

0
0
10 января 2012 11:21

Я вот даже не знаю какой банк хуже. В рейтинг самых хреновых банков города можно добавить приват банк, райфайзен и укссоц банк! хотя на самом деле все зависит от квалификации работников филиала!

0
0
10 января 2012 17:03

Цитата: AMD
У них несколько банков партнёров, т.е. можно пользоваться банкоматоми др. банков без комиссии. Эт нужно в Надру звякнуть спросить с кем они дружат)

Ну, Вы, что думаете, что мы не интересовались??? Без комиссионных не дружит никто!

0
329
10 января 2012 17:43

У меня знакомый в Приват банке работает, так он говорит, что даже сами работники этого банка, услугами этого банка не пользуются.

0
444
10 января 2012 19:58

напишіть про навязчівий сервіс в ОВИР, скільки РЕАЛЬНО КОШТУЄ закордонний паспорт! Люди, не платіть все шо вам підсовують, а то уже розбалували наших чиновників так, шо вони уже думають шо Бога за бороду взяли...

0
3 493
11 января 2012 06:24

Я оплачиваю ком. услуги в Надрах, и мне нравится, вежливо, быстро и комиссия на телефон 50 коп, а в Привате 1, 5 грн.и вечная очередь.

0
465
11 января 2012 16:51

Цитата: piligrim
У меня знакомый в Приват банке работает, так он говорит, что даже сами работники этого банка, услугами этого банка не пользуются.

Пользуются, только не по своей воле, руководство заставляет, это отображается в минусе к бонусам )

0
0
16 января 2012 23:39

Нюська,
По поводу получения денег через Приват(отделение по улице Красина)...Насколько я понимаю-мне ещё повезло.Пришла в Собес оформлять пособие по рождению ребёнка и последующими выплатами. "Порекомендовали" только Приват. Оформила,навязали кучу продуктов, всё подписала, некогда было читать, приятное обслуживание и т.д.Потом выяснилось, что с этих денег часть списывается в какую-то "копилку". Как я поняла-это тот "ненавязчивый" сервис. Ругаться идти не хотелось - сама подписала, что я могла доказать.Забежала в Дельтабанк на том же Красина платить за кредит.Пока стояла в кассу с ребёнком на руках-сотрудник рассказала о выплатах через их банк- никаких копилок, страховок и т.д.Написала заявление в Банке, они сами отвезли ео в фонд,даже не пришлось никуда идти.Мелочь, а приятно.На одной улице вроде отделения находятся,а подход к клиенту разный...

0
0
16 января 2012 23:55

Я довольна ФиКом только потому, что они приват нагнули lol И по той же причине я не стала менять их на МТ. А вообще это скоцтво редкостное, что новоиспеченным мамам не дают объективной информации. А обманом вынуждают брать приватовскую какашторчку am

0
0
17 февраля 2012 15:33

Хорошие условия по социалке в "Укринбанке". Там на пенсионные и социальные карты 15% годовых на остаток начисляют.... Круто... тот же депозит у тебя всегда под рукой

0
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Читайте также:



Вверх