Потяг пішов під укіс

11.05.2007, 15:05 Просмотров: 950
Другого травня „Столичний експрес” №168 „Дніпропетровськ-Київ”, виготовлений концерном „Крюківський вагонзавод”, зійшов з рейок. Сталося це на поблизу станції Расава на Київщині. Попередня версія пригоди несанкціоноване втручання в роботу залізничної стрілки. З приводу аварії „ТелеграфЪ» спілкувався із пасажиром експресу і його творцями з вагонзаводу.

Аварія сталася о 22 годині 19 хвилин при швидкості потяга близько 115 кілометрів на годину. „Перша секція електровоза, вагон для перевезення автомобілів та перший пасажирський вагон перекинулися на бік, три наступні вагони нахилилися під кутом від 45 до 30 градусів, шостий вагон зійшов із рейок одним візком,” – повідомляє прес-служба „Укрзалізниці”.
„Мені пощастило більше, ніж пасажирам перших трьох вагонів,  - розповідає Сергій, який їхав у тому потягу. – У сам момент катастрофи ми не одразу зрозуміли, що ж відбулося. Скрегіт металу запам”ятається надовго. Я вилетів з крісла, коли потяг різко загальмував, роздер джинси і розбив коліно. Але коли вже вибрався з вагону і побачив, що відбулося насправді, то взагалі зацепенів. Вважаю, що народився у сорочці. Характерно, що провідник кудись забіг під час аварії, покинувши пасажирів напризволяще...”

Що стосується самих вагонів, то, на думку Сергія, вони показали себе непогано. Скло вікон витримало і не посипалося, але пасажирам довелося вибивати його молотками,  щоб вибратися назовні. У перших трьох вагонах експресу, що перекинувся, за словами свідка події, спрацювало аварійне відключеня електроенергії, загоряння не відбулося.
172 особи з 510 пасажирів звернулися за медичною допомогою. Троє було госпіталізовано.
Попередня версія, яку оголосило керівництво „Укрзалізниці” – несанкціоноване втручання в роботу залізничної стрілки. Міністр транспорту Микола Рудьковський навіть заявив про нестабільну політичну обстановку і терористичний акт. Журналістам демонстрували мотузку, намотану на механізм стрілки. Та вже 8 травня Генпрокуратура оголосила іншу версію: був несправний сам механізм, а мотузкою користувалися, аби привести його в дію... Це пролунало в ефірі „5 каналу” та „К1”. Генпрокурор Святослав Піскун повідомив, що посадові особи, причетні до даних дій, затримані.
„Столичний експрес”, що зазнав аварії, був виготовлений у 2003 році концерном „Крюківський вагонзавод”. „Телеграф” отримав коментар прес-служби КВБЗ:
„До нашого підприємства абсолютно ніяких претензій від „Укрзалізиці” на сьогодні немає. На місце події виїжджали Віталій Бушуєв, директор з якості, та Георгій Ігнатов, головний конструктор по пасажирських вагонах. Вважаємо, що вагони в екстремальній ситуації показали себе з найкращого боку, навіть скло у вікнах  залишилося цілим, інакше уламки могли б сильно травмувати пасажирів.” У прес-службі також повідомили, що два вагони, які встояли на рейках, були одразу доправлені до Києва на експертизу. Результати її поки що не оголошувалися.



 
0
Автор: donchenko
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх